Taxinge Slott



Jag har haft en jättetrevlig dag med farmor idag. Vi åkte till Taxinge slott och fikade och kunde samtidigt njuta av den fina utsikten. Vi tog även en vända i de små butikerna som finns utanför slottet där det mesta är väldigt dyrt men det är ju också otroligt fina saker. Hittade en födelsedagspresent till min systerdotter och farmor köpte en fin sak till mig också : ) Tack. Efter fikastunden och shoppingrundan följde jag med hem till mamma och pappa som kommer hem från semestern imorgon. En sista titt på blommorna skulle göras och sen hann jag och farmor med ännu en pratstund. Vi bokade även in en tripp till Västervik som eventuellt blir av om ca en vecka.




Denna söta muffinsskål köpte farmor till mig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0