Måndag

Idag har jag ännu en dålig dag. De kommer och går och även fast det har blivit mycket bättre sedan flytten från Mora så kommer de ibland. Jag känner mig nedstämd, ledsen och jag får en jobbig känsla inombords. Jag försöker gråta för ibland känns det bättre efteråt men inte nu längre. Den jobbiga känslan hänger sig kvar i alla fall. Jag bor i samma stad som min familj nu men ändå känns det som att de är så långt borta ibland när jag har dom här dåliga dagarna. Jag känner mig så fruktansvärt ensam i mellanåt även fast jag är på jobbet flera dagar i veckan och träffar familj och vänner ibland. Jag vet inte varför jag får de är hemska dagarna ibland, kanske är det ett tecken på att jag inte alls mår helt bra än. När jag får de här dagarna vill jag helst av allt stanna hemma från jobbet och inte gå ut överhuvudtaget men jag vet att det löser inga problem, därför biter jag ihop och gör det jag måste. Jag vill bli av med den här oron jag har inombords, den tar så mycket av ens energi och glädje. Jag ringde mormor på förmiddagen för att få prata med någon, inte om just detta utan bara för att få prata med någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0