Lördag

Godmorgon. Hoppas att ni har sovit gott? Själv så vaknade jag till ordentligt när jag hörde konstiga ljud och jag flög upp ur sängen när jag såg att det var en harkrank. Jag sprang ut i köket och hämtade flugsmällaren men utan resultat. Jag tog fram dammsugaren istället och så äntligen försvann harkranken. Jag har inte haft en enda harkrank i min lägenhet sedan jag flyttade in här. Jag har varit så glad och tänkt att de säkert inte kan flyga så högt (jag bor på fjärde våningen), men nu har jag alltså haft min värsta fiende på besök. Blä!

Idag ska jag åka till taxinge och fika med farmor. Kanske köper jag något också om jag hittar något fint. Jag har även hunnit ringa Canal Digital, ett helt onödigt samtal då de inte kan hjälpa mig. Jag väntar till måndag eftermiddag och har de inte ringt tillbaka än om min försvunna beställning, lägger jag en ny. Kanske väljer jag den inspelningsbara boxen då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0