Ett nytt försök...

De har inte ringt från Canal Digital något mer angående min försvunna beställning så idag efter jobbet gjorde jag en ny beställning, denna gång via internet. Det kan tydligen ta upp till två veckor innan jag får digitalboxen och kortet eftersom de först ska skicka hem papper som jag måste fylla i vilket kan ta fem dagar. När jag gjorde första beställningen tog jag den vanliga HD-boxen, efter mycket velande valde jag nu den inspelningsbara som kostar lite mera (2000) men som jag nog kommer vara mest nöjd med i längden. Det är ju bara en engångskostnad så jag får försöka spara in på annat istället. Nu hoppas jag att man slipper mer krångel och att sakerna kommer fram den här gången...

Nu ska jag fortsätta titta på The Hills. Har haft The Hills maraton hela veckan, men snart har jag sett klart på den femte säsongen och den sjätte tror jag inte har släppts än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0