Valet-2010

Jag satt uppe igår för att se Valresultatet och Fredrik Reinfeldt fortsätter som statsminister och Sverigedemokraterna kom in i riksdagen och blir vågmästare. Vad tycker ni om detta??

Jag är inte rasist men jag kan tycka att det är bra att man plockar in mindre invandrare. Jag är uppväxt i Södertälje och det är stor skillnad på stan idag mot vad det var förr. Skillnaden? Alldeles för många invandrare. Jag har har hört om svenskar som inte vågar bo kvar på grund av all skit som händer och det är faktiskt så att i de flesta fall så är det just invandrarna som är inblandade. Mord, matbutiker som brinner ner och den populära Assyriska spelaren som blir ihjäl skjuten av ett gäng. Detta är bara några av alla de saker som händer i Södertälje som fått rejält dåligt rykte. Något måste göra med den staden. Alla invandrare kan inte bosätta sig i samma stad! Man har försökt få några att flytta men de kommer bara tillbaka. Jag är orolig över min systerdotter när hon snart börjar skolan. Hur kul blir det att börja i en klass med bara invandrare som håller ihop och pratar sitt eget språk. Öppna ögonen, något måste faktiskt göras! Och en sak till, de måste sluta upp med sin kaxiga attityd... Jag vill också tillägga att detta inte gäller alla invandrare. Men de som beter sig illa, vad har de här att göra?? Södertälje är en stad där det måste ske en förändring annars kommer inga svenskar att vilja bo kvar. De invandrare som respekterar vårat land och som verkligen vill leva här och anpassar sig och lära det svenska språket har jag inget emot. Vi har mycket att lära från folk från andra länder som oftast är mycket öppna och omtänksamma. Det är de som kommer hit och inte anpassar sig jag har något emot.  (Jag har inte röstat på Sverigedemokraterna och är inte insatt i vad de vill göra med invandrarna, detta är bara mina åsikter).

Om jag tycker att det är bra att Sverigedemokraterna kom in i riksdagen? Ingen aning, jag är som sagt inte insatt i deras politik, men att begränsa antalet invandrare som kommer in i Sverige tycker jag låter bra, Finland gör det så varför inte vi? Är jag rasist för det?? Hoppas verkligen inte att någon tycker det efter detta inlägg. Jag vill bara att all skit i södertälje ska sluta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0