Tisdag

Godmorgon alla läsare! Jag vet att ni läser men ni är hemskt dåliga på att kommentera ; ) Min natt har i alla fall varit hemsk. Dålig sömn om ens någon sömn alls. Var uppe ett flertal gånger och kunde inte få ro, detta på grund av alla tankar på Saga, ensam ute i skogen, uppe i ett träd. Stackars gumman. A var där med en granne igårkväll och de var så dumma att de stog och slog med en pinne på trädet och trodde att hon skulle hoppa ner då. Nej då, hon klättrade ännu högre upp. Chansen att få ner henne nu är minimala. Ringa brandkåren? Kostar flera tusen kronor! Vad ska jag göra? Jag vet ju att hon inte kommer ner av sig självt, hon har ju faktiskt suttit i ett träd flera dagar tidigare och kom inte ner självmant. Grannen fick klättra upp efter henne, och detta är inget träd man kan klättra upp i. Är det inte sjukt att man måste betala flera tusen för att få ner sitt älskade husdjur?? Kan inte folk hjälpa till bara för att rädda ett liv, ne man ska ha betalt också. Jag kan betala, men flera tusen är lite för mycket för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0