Tisdag

Godmorgon allihopa. Hoppas att ni har haft en bra natt. Jag var så orolig imorse att larmet inte skulle gå och att jag skulle sova till 11 och missa körlektionen, haha. Detta kanske blir sista körlektionen på ett tag för jag vet verkligen inte hur jag ska hinna med när jag har praktiken. kommer inte att ha någon ledig dag då jag kan övningsköra. Måste fråga Dan hur vi kan lägga upp det. Någon mer gång innan uppkörningen vill jag nog köra så att man ökar chansen att klara det på första försöket. Idag hoppas jag att jag kan börja sätta upp lappar på området om Saga, men jag vet fortfarande inte om hon är här på området eller långt härifrån så ni som läser min blogg och känner folk o Bergkarlås och Färnäs kan väl sprida runt att jag saknar en sköldpaddsfärgad katt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0