Tid för teoriprov och uppkörning

Jag fick ett trevligt besked av min körlärare idag, han har nämligen bokat in mig på teoriprov och uppkörning. 7.e och 13.e Oktober är det alltså dax för mig att visa vad jag kan. Jag känner mig laddad och tror att det kommer att gå bra. Jag har massor med tid på mig att träna extra både på körning och teori. Nu ska vi börja repetera allt som vi har gått igenom på körlektionerna. På fredag väntar halkbanan. Det negativa med teoriprovet och uppkörningen är att de ligger på dagar som jag har praktik, alltså inte på mina lediga dagar. Jag kommer alltså vara tvungen att ta ledigt och missar därmed säkert en hel del på praktiken, men i nu läget så känns det som att körkortet får komma lite i första hand.

Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Kan du inte byta dagar på praktiken så du är ledig dessa dagar? Eller att du kan börja senare?

2010-09-15 @ 13:20:51
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0