Stigen ledde inte fram till mitt mål...

Jag har nog följt varenda stig man kan följa i skogen idag på jakt efter Saga. Jag ropade och ropade men det enda jag hörde var fåglarna som kvittrade. Varenda gång trodde jag att det var Saga som svarade mig. Önsketänkande. Jag har gått längs områdena, Aspvägen och Furuvägen för att se om hon är där, men ingen Saga där heller. Tyvärr så har man skola imorgon så jag inte fortsätta mitt letande då. Min koncentration kommer inte att vara på topp imorgon det vet jag helt säkert för det enda jag har i huvudet just nu är Saga, och denna ständiga oro som man känner just nu. Kommer jag någonsin att få se henne igen? Jag vet inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0