Saga är nu nere från trädet...

Saga är nere från trädet. Först klättrade tjejen från Mora klätterklubb upp för att hämta henne men eftersom Saga som jag misstänkt bara klättrade upp i toppen fick vi knyta fast ett rep runt stammen och gunga trädtoppen fram och tillbaka. Saga flög ner på marken. Såg otäckt ut men det var enda sättet att få ner henne. Hon sprang ut i skogen, säkert jätterädd. Nu väntar jag bara på att hon ska komma hem så att jag kan kolla om hon är ok eller är skada. Jag hoppas verkligen att hon ej har skadat sig allvarligt för en för dyr veterinärkostnad vet jag inte om jag har råd med : ( Håll nu tummarna att hon är ok!

Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Hoppas att hon kommer hem och att hon inte klättrar upp i ett nytt träd =/

2010-09-21 @ 21:15:41
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0