Saga är fortfarande borta

Jag gick och öppnande dörren ett flertal gånger igåtkväll men ingen Saga fanns bakom dörren och ville komma in. Tänk om hon inte hittar hem?? Tänk om hon blev allvarligt skadad och ligger någonstans ute i skogen?? Tänk om hon har blivit skrämd upp i ett nytt träd?? Skogen är stor så det kan bli svårt att hitta henne om hon är borta. Jag vill få hem henne och se om hon mår bra, hon har lidit tillräckligt. Jag vet att hon vill komma hem men det är inte lätt om hon inte kan eller hittar. Fick ett sms från tjejen på klättrarklubben igår, hon ville att jag skulle höra av mig när hon har kommit hem, jag hoppas att jag kan göra det snart. Vi var tvugna att göra det vi gjorde men det såg lite otäckt ut när Saga föll ner till marken från trädtoppen när de gungade den. Kanske var det enda sättet, det eller att såga ner trädet vilket hade gjort att hon säkert ramlat otäckt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0