Körlektion väntar

Fick en liten sovmorgon idag eftersom körlektionen inte börjar förrens 11.15, mycket skönt och behövligt eftersom jag hade svårt att somna igårkväll. Förutom körlektionen denna vecka väntar även halkbanan och sen är det dags för teoriprov och uppkörning! Nu är det allvar känns det som, det är nu det gäller. Blir till att sitta en stund efter körlektionen och plugga teori så mycket som möjligt fram tills det är dags... Vissa saker sitter hur bra som helst, ja det mesta sitter, men några saker vill inte riktigt fastna och det är dom som jag kommer att lägga mest fokus på nu. Målet är självklart att klara provet på första försöket. Tanken att behöva åka från Mora till Falun flera gånger bara för att göra teoriprovet känns inte så kul så det får peppa mig lite extra att verkligen klara det direkt.

(Mitt finger är fortfarande svullet och det gör såååå ont att försöka böja på det....aj aj aj!)

Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

SV: Bilderna ska vara på dem du delar med dig av produkterna till!

2010-09-13 @ 18:09:13
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0