Första praktikdagen

Då var första dagen på praktiken avklarad, tog 30 minuter. Men det var ganska skönt med att börja lite smått med lite information och att bara kolla runt. Imorgon är jag ledig så först på onsdag ska jag tillbaka. Personalen verkade trevlig och det är viktigt för trivs man inte med dom kan det bli en lång månad. Hoppas att de andra i klassen har haft det lika bra på sin första dag... Nu ska jag fortsätta leta efter Saga, tänkte sätta upp lappar på Hindriksheden. Imorgon har hon varit borta i en vecka + de nio dagarna hon satt uppe i trädet. Hoppas att hon lever och mår bra och snart vill och kan komma hem. Jag har även satt ut annons på Dalarnas tidningar, men den kommer inte med förrens på onsdag. Den ligger även ute på Lokus. Ni som läser min blogg och bor i Mora nära Hindriksheden kan väl hjälpa mig att sprida detta vidare så att chansen att hitta henne kanske ökar lite. Hon är en liten sköldpaddsfärgad honkatt med halsband som är svart och grått (reflex) Mitt nr står i halsbandet om man nu skulle få tag i henne. Hon lyssnar på sitt namn.



Kommentarer
Postat av: Elle

Hej!

Det är bara bra med Garpur! Han är 7 år och full av energi!

Vi rider hos Lolo lite då och då, ska ev dit nästa helg om hon har plats och då ska jag ta med Garpur!

Jag kommer inte ihåg om jag berättade att hon har en femåring som heter Árgeisli (gulbrun färgväxlare,gul på sommaren och vintern och brun på hösten och våren, jättefin!). Sedan har hon ju sitt andra föl efter Leria som heter Ljósalfur (fast han är tre år nu) som hon ska börja rida in så smått nu i höst.

Ja jag förstår att du saknar ridningen, det gör jag med så fort det går ett par dagar utan att jag rider (när Garpur har vila t.ex). Men vi måste rida hos Lolo tillsammans någon gång! Det skulle vara grymt roligt!



Hoppas allt är bra med dig och djuren, jag läste om stackars lilla Saga uppe i trädet, hoppas att du hittar henne snart! Det måste vara hemskt att inte veta vart hon är.



Kramar från Elle och Garpur <3

2010-09-27 @ 11:58:44
URL: http://eldey.webblogg.se/garpur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0