Varma mackor

Jag lyckades ta mig iväg till praktiken idag även om jag inte kände mig så pigg i morse, hade knappt sovit något och förkylningen hänger kvar. Min handledare är sjuk så jag fick gå med någon annan. Det var lugnt som vanligt och det hände inget speciellt under dagen. Gick hem vid lunch för att vila och som vanligt när man går upp sen så är man jättetrött och seg och orkar inte göra någonting. Jag lyckades ta tag i disken tillslut och snart blir det en dusch så att jag förhoppningsvis piggnar till så att jag orkar göra varma mackor som jag tänkt. Tänkte ha skinkost, ost, skinka, tomater och banan på dem. Får se så att inte skinkosten hunnit mögla som allt annat i kylskåpet : o När jag tittade in i kylskåpet för någon dag sedan luktade det så illa och jag kunde inte för allt i världen förstå vad det var. När jag någon dag senare orkade böja på benen och titta lite längre ner hittar jag en öppen burk babymorötter som var lika luddna som någon av mina katter : ( usch, vad äckligt det var. Funderade ett tag på om jag nu skulle vara tvungen att slänga allting i kylskåpet...



Jag hoppas att min skinkost inte ser ut såhär...



Visst ser det gott ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0