Torsdag

Dagen har spenderats i skolan och jag måste erkänna att det var ganska trögt att sitta och lyssna en hel dag när man inte är van. Efter skolan åkte jag och köpe thaimat, blev lite sugen när två klasskamrater köpte med sig till lunchen i skolan. Borde inte ha köpt, behöver spara pengar men eftersom jag fixade körkortet tycker jag ändå att jag var värd det!

Nu har jag suttit och lagt ut lite mer saker på Tradera, bland annat lite skor jag ej använder längre (har beställt nya istället) och några dvd filmer som jag inte tyckte var så bra. Pengarna gör mer nytta än att de står i bokhyllan och samlar damm. Idag fick jag lite saker sålda, bland annat en gammal skypetelefon som gick för 135 kr och ett par ridbyxor som jag försökt bli av med ett bra tag, de var helt oanvända. De gick för 219 kr. En positiv överraskning är ett par ridstövlar som jag fick av Tollis ägare förut, de ligger just nu på över 300 kr och sluttiden är imorgon.


Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

:) tradera är super. Se till att hålla koll på frakten bara så det blir rätt. Annars kan köparen bli lite grinig och du kan förlora pengar på det om du skulle ange för låg frakt och det sedan visar sig vara dyrare... Ett litet tips bara :)

2010-10-28 @ 18:40:08
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0