Tappa inte hoppet

Kom hem för ett tag sedan efter en mycket seg dag på avdelning 41. Kände mig trött hela förmiddagen och det har inte varit mycket att göra. Nu tänker jag vara lat och vila någon timme innan middagen och imorgon blir det upp tidigt för att ta bussen till Stockholm. Hatar att gå upp tidigt men det blir skönt att komma till Södertälje tidigt så att man hinner umgås med familjen. Olle <3 och Chip också förstås <3

Jag var inne på en sida och läste att man inte ska tappa hoppet bara för att ens katt är borta, den kan komma hem efter flera år! Hur ska detta få en att bli gladare?? Flera år!! Jag blir bara ledsen av den tanken, men visst det är bättre än att inte få träffa Saga alls, men om det dröjer flera år, då är jag borta härifrån för länge sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0