Med körkortet i handen

När jag hämtade in posten idag fann jag en trevlig överraskning, jag kunde nämligen cykla (Ja, cykla, jag har inte tillgång till bil än) och hämta mitt körkort. Tyvärr på andra sidan bron men det var bara att bita ihop. Man fick ett litet lyckorus när man stog där och höll sitt körkort i handen. Jag har inte fattat det än, att jag faktiskt klarade uppkörningen redan på första försöket. Haha. Jag måste bara få säga det här, f*n vad jag är bra!

Efter det bar det av till ICA Maxi där jag skickade iväg ridbyxorna till en tjej och hämtade ut ett annat paket som ska bli en julklapp till en i familjen.

I brevlådan väntade även en till överraskning, nämligen detta:






Kommentarer
Postat av: Anonym

var förbi din sida..så kan ju lika gärna skriva grattis till körkortet innan jag drar vidare :-P så grattis :-)

2010-10-29 @ 15:37:29
URL: http://tiingeliingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0