Letandet fortsätter...

Fick ju för någon dag sedan ett samtal om att en dam sett en katt som var lik Saga vid Morkarlby skola. Jag och en klasskamrat åkte dit men såg ingen katt. Idag när jag var påväg till trafikskolan hade jag fått ännu ett samtal. Jag var snabb med att ringa upp för man vet ju aldrig. Ännu en dam som sett en katt, denna gång vid Hånåkni som inte ligger så långt från Morkarlby. Är det bara en slump, eller är det min Saga? Jag bad dem ta ett kort nästa gång de ser katten. Jag kan inte utan bil och körkort sitta och ta bussen varje gång någon har sett en katt, det blir dyrt. Men tänk om det är Saga och jag bara struntar i att åka dit?! Ja, jag vet inte hur jag ska göra. Det är inte lätt att hitta en katt som kan ta sig en bra bit bort innan jag ens hinner dit. Tänk om det är hon som försöker hitta hem... Ni som bor eller känner folk som bor där i närheten, snälla håll ögonen öppna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0