Helgmys med katterna

Denna helg har jag bara slappat, eller nästan i alla fall, igår var jag duktig och gjorde rent under badkaret och det var så himla äckligt ska jag tala om. Men gud så skönt nu efteråt när man vet att det är rent där under. Jag passade även på att dammsuga lägenheten och tvätta, men utöver det har jag inte gjort mycket. Håller på att se första säsongen av True Blood och den är verkligen bra men i senaste avsnitten ville det sig inte, skivan fastnade och det hoppade bara : (



Vem kan motstå denna blick ?



Man blir stolt över att vara svensk. Alexander Skarsgård som vampyren Eric.



Serien är inget för dom som är känsliga för att se blod...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0