Fredag

Min dag började på värsta tänkbara sätt, larmet på telefonen ringde inte i morse. Jag tänkte att jag skulle titta vad klockan var för att se hur lång tid till jag kunde sova när jag såg att klockan var 6.30. Jag börjar 7. Panik, panik, panik. Det var bara att ta på sig första bästa kläderna, borsta tänderna lite snabbt och ge sig iväg. Väl framme vid Mora Lasarett går jag in och ska byta om när jag undrar vart kassen med lunchen i tog vägen... Nej, den är kvar ute på cykeln. Ut för att hämta den och sen snabbt in för att byta om. Jag hann, men det var inte så lätt att koncentrera sig på tom mage. Lyckades dock att få i mig en banan innan vi började.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0