En oväntad överraskning

Saga och jag låg och myste hela natten. Jag hade som vanligt svårt att sova på grund av förkylningen. Tyvärr måste jag nog vara hemma från praktiken idag igen : ( Helt plötsligt under natten känner jag att det är blött på täcket... Är det Saga som slickat på täcket undrar jag? Tänder lampan och ser en gul fläck, hon har kissat där. Stackarn, inte lätt när man har varit borta så länge och dessutom suttit i ett träd x antal dagar. Hon var dock på lådan igår och bajsade och det var väldigt löst hörde jag. Det får bli små portioner mat flera gånger om dagen tills magen har vant sig igen.

Fick ett nytt mail från Pia från dt.se. Hon vill ringa mig idag och prata om Saga. Kanske blir med på en intervju, spännande. Mer om det sen...

Upptäckte även att Saga hade en kal mörkröd fläck under ena armhållan (eller vad det nu heter på djur), Det var inget öppet sår, och det såg ganska fint ut så jag låter det vara tillsvidare. Sanny fräser fortfarande till så fort Saga närmar sig och han springer bara och gömmer sig. Han kanske tror att jag har släpat hem en helt ny katt, haha. Ska bli underbart att få gå och ta ner alla lappar idag.... Hon är hemma, min lilla busfia : )


Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

:) tro mig. Att få en sittplats på fullsatt tåg eller buss är ingen självklarhet bara för att man är gravid! Har aldrig hänt mig iaf.

2010-10-15 @ 11:33:07
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0