Uppgiven

Snart ger jag upp, jag vet inte längre vad jag ska ta mig till med Zeplin. Nu har han börjat skita i badkaret igen! Inte kan man lämna bort honom sen när jag flyttar och låta någon annan stå ut med detta skitgörat att gå och torka bajs varje dag. Inte nog med detta, emellanåt kissar han i protest i diskhon, så där lagom trevligt det också. Han är ju rumsren, så vad sysslar han med?!! Jag kan ju inte hjälpa att han hellre gör ifrån sig ute och inte vill gå ut för att det är kallt! Igårkväll ställde jag in en till kattlåda i badrummet med helt ny sand men ändå bajsar han i badkaret...!!! Jag provade även att fylla matskålarna helt med mat och låta dom gå och äta själva och Zeplin klarade det bättre än vad jag trodde men jag är tveksam på om det går i längden då det inte är så bra om han blir överviktig igen. Jag vet inte alls hur jag ska göra med denna katt....

Kommentarer
Postat av: Angie

Har du läst denna artikeln någon gång? Det var ganska mycket nyttig info däri så om du inte läst den innan så kan jag rekomendera dig att läsa den så kanske du hittar en lösning på ditt problem :)



Hoppas det fixar sig, aldrig kul med katter som gör ifrån sig på andra ställen än i kattlådan!

2010-11-16 @ 12:54:38
URL: http://justangiee.blogg.se/
Postat av: Angie

Hm, undrar nu om jag glömde att bifoga länken i kommentaren :P Hahah, virrig man är!

http://hittekatter.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=330a1b2a-a8d4-4e88-b8cb-67e744a1d982



Vet ju att de inte är några hittekatter, bara själva artikeln som jag var ute efter att dela med mig :)

2010-11-16 @ 16:50:24
Postat av: Fröken Viktig - Blivande tvillingmamma

Sen kan ju problem uppstå bara för att de får ett "nytt" hem. så även om de är rumsrena hos dig så kan det bli annat på det nya stället... sånt kan man aldrig veta. Men katter brukar ha en tendens att visa sitt missnöje med att just göra ifrån sig på andra ställen än lådan... Hoppas det reder ut sig, för det är aldrig roligt.

2010-11-16 @ 19:39:59
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0