Tack!

God förmiddag alla underbara läsare, tack för att ni läser min blogg, det gör det roligare att skriva då, men någon gång ibland har man verkligen ingenting att skriva om och då kanske jag lyser med min frånvaro. Men man kan inte vara på topp jämt, eller hur?

Denna vecka är jag som sagt hundvakt, till Huskie vilket Saga är extra glad över, jag tror nämligen att hon är lite förtsjust i just Huskie, vilket inte är så konstigt då hon växte upp med honom. Man kan se hur hon springer efter honom och sträcker ut tassen mot honom när hon sitter på vardagsrumsbordet, haha. Vi har hunnit med en promenad idag och sen fastnade jag såklart här och har inte ens fått i mig frukost än, magen börjar säga ifrån nu, men tänkte skriva detta inlägg först.

vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0