Söndag

Godmorgon! Tro det eller ej men inatt har jag faktiskt sovit ganska bra. Jag gick dock och la mig ganska sent, kom nog inte i säng förrens efter 1. Hade gärna sovit en liten stund till men det är svårt när katterna sitter och stirrar på mig och praktiskt taget hoppar på mig. Det var bara att gå upp och ge dem mat. Det är nämligen så för er som inte vet att jag måste dela upp maten varje dag och inte som de flesta ha mat i skålarna hela tiden. Zeplin äter och äter och slutar inte, därför delar jag upp maten så att han inte ska bli överviktig och sjuk. Vad ska ni göra denna söndag?


Kommentarer
Postat av: ÅSA

jag umgicks med min morsa o hennes väninnor igår kväll :) själv?

2010-11-14 @ 10:59:49
URL: http://enjaveltill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0