Regina

För er som inte vet villka Regina är så ska jag berätta det för er. Det är ett bosniskt rockband som bland annat har spelat i Eurovision Song Contest med låten Bistra Voda. Efter det har de varit ett av mina favoritband och jag har verkligen förälskat mig i balkan musiken. Här kommer några av mina favoritlåtar med Regina som består av Davor, Aco, Bojan och Denis. Mer info och musik om Regina hittar ni i kategorierna "Regina".



"favour" med Davor Ebner och isländska sångerskan Yohanna


"Bjezi dok sam mlad" från albumet Vrijeme Je 2009




"A tebe nema" från en konsert i Moskva 2010



"A tebe nema" från tidigt 90-tal



"Spavaj spavaj", Reginas första hit från tidigt 90-tal



"Spavaj spavaj" från albumet Vrijeme Je 2009





"Zvacu te pile moje" från albumet Vrijeme Je 2009




"Ljubav nije za nas", duett med Elena Risteska från albumet Sve Mogu Ja 2006




"Izgledala je malo cudno" från albumet Sve Mogu Ja 2006




"Sama" från albumet Sve Mogo Ja 2006




"Sve mogu ja" från albumet Sve Mogu Ja 2006



"Bistra Voda" från ESC 2009


Kommentarer
Postat av: Maja

Mysig blogg! :)

2010-11-13 @ 22:54:26
URL: http://mayha.blogg.se/
Postat av: M.a.d.d.e [Me & My Words]

Bara bra =) as ont pga all träningsvärk bara =) Gjort i helgen då?

2010-11-13 @ 23:46:14
URL: http://meandmywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0