Onsdag

Flytten närmar sig med stormsteg nu och packningen är i full gång. Igår rensade jag ur alla mina saker från ena förrådet. Jag fick klättra över alla prylar som bara är inställda på golvet och jag höll på att snubbla över dom ett antal gånger. Nu har jag börjat sortera upp och packa ner alla saker. En kartong med filmer, men lär bli minst två kartonger till bara för resten av filmerna. Alla krukor i en kasse, alla skor i en annan o.s.v. Vill dock inte packa för mycket med en gång för då kommer man få bo i en nästan tom lägenhet...! Nej, nu ska jag fortsätta att leta jobb.

Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig - Blivande tvillingmamma

Bra att ha det undan så du slipper tänka på det sen...

2010-11-17 @ 17:18:18
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0