Lite personligt

Godmorgon! Sovit gott? Idag ställde jag faktiskt väckarklockan på 9, jag brukar annars ligga kvar till 10, 10.30 och då har man sovit bort halva dagen. Väntar på besked från de övriga i studiegruppen om vi ska plugga idag eller om det blir imorgon. Vi skulle först ha varit här men det blev tyvärr inte så. Killen jag hyr rum av, mitt ex, som jag bara bor kvar hos tills skolan är slut älskar att jävlas med mig och trots att han aldrig är hemma fick jag inte ta hit dom för att plugga några timmar! Jag blev så förbannad och ledsen så ni anar inte. Han ska kontrollera mitt liv, men snart är det slut på det här, snart åker jag HEM! Då kan han sitta i sin tomma lägenhet utan vare sig någon som städar och sköter hemmet eller några djur! Får se vem som skrattar då! Låter jag hemsk nu? Ni ska bara veta vad jag gått igenom! Kanske berättar jag någon gång, det är väldigt personligt, men vore ändå skönt att få berätta det. Jag mår ganska dåligt emellanåt, så dåligt att jag gick till en läkare för att jag trodde att jag led av en depression, men så var inte fallet, han trodde att det var ångest och oro. Jag funderar på att gå dit igen och den här gången är jag rädd för att jag ska bli psykiskt sjuk, kanske för att vi läser just om psykiska sjukdomar, kanske för att jag faktiskt är rädd för att det har gått lite för långt alltihop. Jag vet inte... Jag ska ju ändå snart härifrån. Man jävlas inte med folk när de mår dåligt, man pressar dem inte längre och längre och det är vad han har gjort. Jag vet jag är dum som bor kvar, men det är bara för att kunna gå klart skolan, för att jag skulle kunna ta mitt körkort och kunna ha katterna kvar. De är mitt allt, utan dom kanske jag inte hade klarat mig igenom detta alls.


Kommentarer
Postat av: becca

Sv; Inget kul...har bara skola.

Dudå :)?

2010-11-08 @ 10:37:54
URL: http://beccaliinder.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej, ja det gör jag :p Vad ska du göra idag då? :)

2010-11-08 @ 11:06:06
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Hanna

SV: kul att den, ja, jag har tagit alla bilderna där! :)

2010-11-08 @ 11:28:55
URL: http://lalahannah.blogg.se/
Postat av: Erika/Pitbull:)

Hej Linda! Tack för att du tycker om mina prylar;)

Jag tycker att om du mår dåligt ska du gå och prata med någon. Det är alltid skönt att prata av sig med någon som man har ingen relation till. Jag var/är i liknande situation som du så boka en tid!! Där kan du gnälla, skrika, gråta, och få en synvinkel som kanske hjälper dig att hantera situationen.

Ha det gött!!

2010-11-08 @ 11:29:37
URL: http://pitbullmamma.blogg.se/
Postat av: Erika/Pitbull:)

Hej igen! Att man inte sover är det första tecken att något är fel. Och sover du inte så blir dagen galet också. Till slut orkar man inte. Hoppas på att du kommer att fixa det!! Du verkar va en stark tjej, men ibland kan man bevisa sin styrka genom att be om hjälp.

Ha en skön kväll!!

2010-11-08 @ 19:16:15
URL: http://pitbullmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0