Låt mig vara!

Idag fick jag se resultatet av min present till min syster när hon fyller år...spännande... Ska bli kul att se den på riktigt sen.

Blir tyvärr inte så många inlägg här på bloggen framöver, detta på grund av att datorn som jag använder (min pappas gamla bärbara) är så himla seg. Tog mig ca. 30 minuter bara att kolla igenom mailen. Den står och surrar och surrar. Får skaffa mig en liten dator sen när jag har jobbat ihop lite pengar. Detta får duga för tillfället.

Fick ett argt sms från en av A:s kompisar igår! Sådär lagom roligt att han springer runt och snackar om mig... Hans vänner ska låta mig vara! Den här personen har inte jag haft någon kontakt med på mer än ett år tror jag och så får man detta sms...

Från J:

"Hej, hur är det?  Varför är du sur på mig? Varför ska du bestämma vilka A ska få prata och umgås med. Har inte A ett eget liv också. Jag bara undrar. Mvh J

För det första, vadå sur? Vafan springer A runt och säger till folk???  Har jag någonsin sagt vilka han inte får umgås med?? Snarare tvärtom. Linda får inte ta hem vänner, Linda får inte gå ut på krogen osv.

Jag skrev detta tillbaka:

"Eh, varför kontaktar du mig? Jag har inget att säga till varken dig eller A."

Detta får jag tillbaka:

J:

"Du har ju skadat våran självkänsla och identitet mm."

What???

Jag skriver detta:

"Sluta skicka sms till mig, annars måste jag kontakta polisen."

Efter det fick jag inget mer sms.

Jag skriver till A att om han ska låta sina vänner hålla på och skicka elaka sms kommer jag att använda det emot honom... Folk får fan ta och växa upp! Ska jag be mina vänner skicka arga sms till honom eller. Nej, jag sjunker inte lika lågt. Jag vet bättre.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Du är snart därifrån...



Är alla 14år uppe i mora????

2010-11-21 @ 18:15:37
Postat av: Jenny Sjöberg

Jag fick det snygga nagellacket med posten idag - tack så mycket! Jätteläcker färg! :)

2010-11-23 @ 13:56:14
URL: http://jennyjon.bloggplatsen.se/
Postat av: if u seek Liina Baby

Hejsan! Du var ju med & deltog i min tävling som avslutades i måndags.

Nu tänkte jag bara tipsa dig igen om att jag startat en ny tävling, där man kan vinna ett tandblekningskit från EaseWhite !



Delta & se om du vinner denna gången!

MVH http://nattstad.se/Liinababy

2010-11-24 @ 11:38:50
URL: http://nattstad.se/Liinababy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0