Foderbilen.se

Jag har nu provat att beställa kattmat och kattsand från foderbilen.se. Jag kommer att få maten och sanden hem till mig och priset var dessutom detsamma som på djurmagazinet, bara sanden som var 10 kr dyrare. Köpte tre påsar sand så att man har under en tid. Frakten blev bara 19 kr plus 9 kr för fakturan. Inte så farligt. Jag passade på att köpa en 10-kilos säck med Royal Canin, Sterilised. Jag hade knappast kunnat släpa på en sån säck helt själv. Kostnaden blev sammanlagt 968 kr. Visst det finns billigare kattmat men mina katter behöver ett bra foder annars får Sanny urinvägsinfektion och Zeplin blir överviktig, så detta är helt klart värt pengarna. Någon som har erfarenheter av foderbilen.se?
 

Cats Best ÖkoPlus 10l (Kattsand)

Royal Canin Sterilised 37 10kg (Kattmat)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0