Psykologi

Jag har nu varit på lasarettet för ett samtal och det kändes väl sådär, ska inte gå in på några detaljer. Nu blir det lunch innan jag sätter igång med pluggandet. Två stycken psykolgi uppgifter ska skickas in idag och jag måste även förbereda mig inför den muntliga redovisningen som väntar på torsdag i Folkhälsokunskapen : ( Fast har jag överlevt de övriga redovisningarna, ska jag väl kunna göra det även denna gång : ) Måste även sätta lite fart på teorin till körkortet, två körlektioner väntar imorgon, kommer fortsätta träna växling och sen ska vi få in lite backningar och vändningar imorgon. Sist var jag inte nöjd eftersom det kändes som att jag klev tillbaka ett snäpp i utvecklingen. Jag ska inte tala om hur många motorstop det blev : O Det blev några med andra ord... Men nya tag imorgon och förhoppningsvis går det framåt istället för bakåt i utvecklingen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0