Psykologi bok säljes! Lev I Tiden av Katri Cronlund

Dagens lektioner i skolan är nu avklarade...skönt. Fick betyget G i Folkhälsokunskapen men kunde ha fått VG om jag gjort fördjupningsuppgiften. Jag valde att inte göra den eftersom man var tvungen att läsa en hel bok och reflektera om den. Vi har läst så många böcker redan i andra kurser och nu när jag läser körkortsteori så blev det lite för mycket. Lite synd med ett G när man fått VG i alla andra kurser men vad gör man? Jag vill inte att körkortet ska bli lidande och man orkar inte ta på sig hur mycket som helst. G är ju ändå G och det räcker ju med att bli godkänd. Sen så vet jag ju att jag låg på VG på de andra inlämningsuppgifterna så man får ju vara nöjd ändå.

Vi avslutade även Psykologi A idag och om någon vill köpa min bok så vore det kul : ) Eller om ni känner någon som vill köpa den... Jag behöver den inte mer. Jag säljer den för 170 kr och det är i ett jättebra skick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0