Körlektion nr 7 - Inledande tätort

Vi skulle ha tränat mer backning men det blev visst lite inledande tätort på dagens lektion istället. Det gick hyfsat bra och bara ett motorstopp på grund av för lång fart och treans växel istället för tvåans. Nu har jag suttit in flera timmar med körkortsteorin och försökt klara av fas A utan att lyckats. Det inte långt ifrån nu, klarade 62 rätt av 70, men man måste klara minst 64 av 70 frågor. Blir så irriterad när man är så nära : ( Det är fyra faser som ska klaras av och sen måste man har klarat repetetionen innan man får göra teoriprovet. Jag hade säker klarat av Fas A för länge sen om jag inte varit så dum att jag gjorde alla faserna. Inte lätt att veta att de vill att man ska klara av Fas A innan man går vidare till Fas B och så vidare. På onsdag är nästa körlektion inbokad, klockan 15.30 efter skolan.

Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Kämpa på :)

2010-05-10 @ 19:51:53
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Fröken Viktig

sv: tack syster. Vet du när du kommer hem igen?

2010-05-11 @ 08:54:38
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0