Bowling och middag med klassen

Ikväll blir det bowling och middag med klassen. Ska bli kul att komma ut lite och hitta på något med dem eftersom det inte blev något för mig sist de var ute och bowlade. Innan vi sticker iväg till bowlingen ska jag ha ett möte med en jobbcoach på Lernia klockan halv två, blir intressant att se vad det är för något. Väntar fortfarande på jobb nu i sommar och till hösten. Manpower kan ringa när som helst bara det dyker upp något lämpligt som passar mig, så jag håller tummarna.

Jag skulle egentligen ha kört en körlektion just nu men detta blev inställt eftersom min körlärare var tvungen att åka med ett gäng andra elever på halkbana i Falun. Jag kunde ha åkt med men valde att ta det lite längre fram då jag var lite ivrig att boka in mig på den.

Nej, nu blir det frukost innan dagens aktiviteter drar igång.

Ps. Ikväll tävlar Anna Bergendahl i semifinal 2 i Eurovision Song Contest...missa ej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0