Fredag och äntligen helg

Jag ville verkligen skriva här, men jag har en sådan enormt jobbig idétorka. Har verkligen ingenting att skriva om : (

Dagen har spenderats med en massa hushållssysslor och pluggande. Jag har tvättat, diskat, dammsugit, strukit, rensat kattlådan och gjort klart min bokrecension. Nu ska jag laga mat och sen får det bli en promenad och sen kommer jag bara slå ner ändan i soffan och inte röra mera på mig idag (mer än till skafferiet där alla onyttigheter är. Ikväll är det ju Let´s Dance final : ) Och det bästa av allt...Willy är inte kvar i tävlingen : ) Nu slipper man sitta och oroa sig att han ska bli kvar en vecka till : )

Vad ska ni hitta på denna fredagskväll?




Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Vilken fin bild :)

2010-04-08 @ 14:35:13
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0