Körlektion 14

Måste erkänna att det kändes lite tråkigt när man satte sig i bilen igår för att köra med Dan. Jag ska nämligen på jobbintervju på måndag på  ett äldreboende i Stockholm. Skulle jag ha sån tur att jag får jobbet, börjar jag direkt och kommer inte tillbaka till Mora förrens strax innan skolan börjar igen. Man har ju kört med Dan ett tag nu och kommer faktiskt att sakna lugnet på trafikskolan. Det är rätt skönt att åka dit några dagar i veckan och sätta sig och plugga på datorerna där och köra några lektioner emellanåt. Det är ju så roligt att köra! Förutom ett motorstopp mitt i rondellen igår så går det ändå framåt med körningen och jag har ju så lite kvar och blir man borta hela sommaren kan jag ju inte ta körkort än. Jag ångrar inte valet av trafikskola, alla är jättetrevliga och hjälpsamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0