Pågående tävling!

Här kommer en liten påminelse om tävlingen som pågår här på bloggen. Du kan vinna 3 paket o.b. pro comfort. Läs i föregående inlägg hur du ska gå tillväga.

Har fått i mig lite mat efter dagens jobb från 7.30-15-30. Allt flöt på utan problem och dagen gick riktigt fort idag. Sådana dagar vill man ha lite fler av. Vet inte hur jag ska klara mig utan gamlingarna när sommaren är slut. Man fäster sig vid vissa och man blir så varm innombords när det ler och blir glada över att just jag ska vara hos dem på dagen : ) Det värmer verkligen i hjärtat... Kommer att sakna dem otroligt mycket. En dam sa idag till mig idag, "hur ska jag klara mig utan dig sen?" Jag måste säga detsamma. Det här yrket ger så otroligt mycket. Mycket känslor är inblandade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0