Fritid, vad är det??

Jag går upp klockan 5 på morgonen och åker hemifrån kvart i 6. Jag är på jobbet klockan 7 och börjar 7.30. Jag jobbar till 15.30 och är hemma igen klockan 17. Idag kom jag hem klockan 18 (tågen går mer sällan när det är helg). Jag går och lägger mig klockan 21 för att få den sömn man behöver för att orka jobba dagen efter igen. Vad hinner man göra på 3 timmar?? Ingenting. Man  äter, tar en dusch och ser lite på tv och sen är man jättetrött och känner att det är lika bra att gå och lägga sig. Ibland är det tufft att pendla till jobbet.



Kommentarer
Postat av: Elle

Jag vet precis hur du känner när det gäller att pendla, det är bland det värsta jag vet för att det tar så onödigt lång tid... Jag börjar 8.30 i skolan men för att hinna i tid med pendeln måste jag gå upp strax efter 6... När jag får körkort kan jag sova ända till 7.30 och ändå hinna! Lite skillnad... :O

2010-08-04 @ 10:43:55
URL: http://eldey.webblogg.se/garpur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0