Fredag

Snön föll ner för en stund sedan och termometern visar på -9 grader här i Mora. Det börjar alltså bli lite kallar igen : ( och enligt rykten ska det komma mer snö i helgen : ( Nu får det väl ändå räcka känner jag. Om en stund ska jag ut till stallet en sväng för att motionera Tolli en sväng och sköta stalsysslorna och sedan blir det hem och plugga och söka jobb. Såg att de lagt ut annonsen nu om att man kan söka som semestervikarie till bland annat usk så nu blir det till att skriva ett personligt brev igen och det är inte lätt att få till det.

Om jag kommer ihåg ska jag lägga ut ett recept på daimmuffins lite senare, men vi får se om jag har tid till det, tror mig minnas att jag har tvättid idag...och det behöver dammsugas...och våtdammas...rensa kattlåda...diska...plugga...ducsha osv.. Det tar aldrig slut med andra ord.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0