Fredag

Jag har börjat morgonen med ett telefonstamtal till Noretgården. Skulle fråga om hur man lägger in sig på freetime hemifrån. Hon sa att det kunde man inte och så skulle hon återkomma nästa vecka när hon har pratat med enhetschefen. Verkade lite otydligt, men jag fick känslan av att det var tveksamt om jag fick stå med på vikarielistan överhuvudtaget. Kanske hade jag behövt mera tid där, så känner jag i alla fall som är ny inom detta område. Hade även behövt ett praktiktillfälle nu i höst men det har vi tyvärr inte.

Jag som har fobi för att ringa telefonsamtal till okända människor ska ta mod till mig och ringa några städbolag också.

Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Det är bara att lyfta luren och ringa :) Det känns skönt när man har det gjort och då går det lättare att ringa till nästa...

2010-02-08 @ 08:32:17
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0