Inför flytten

Håller på att tvätta upp kläder inför flytten och ska snart även ta ner gardinerna. Börjar blir klar med det mesta som ska packas ner men det är så här mot slutet som man faktiskt inser att det är bra mycket mer att packer ner än vad det ser ut att vara. Katterna börjar säkert undra vad det är som är på gång, även de ska ju flytta och jag hoppas att de anpassar sig bra. Saga och Zeplin åker till ett tillfälligt boende och Sanny följer med mig. Jag kommer att sakna Saga och Zeplin riktigt mycket även om det bara är för ett tag som vi skiljs åt. I skrivandets stund sitter Zeplin bredvid mig på fodertunnan och pratar. Jag gissar att det är dags för mat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0