Tredje körlektionen avklarad

Idag fortsatte jag att träna växling och enligt körläraren så var det en förbättring sedan i måndags så det var ju kul att höra. Jag körde i stort sätt samma väg som sist (Vinäs, Vika) men vi la in lite körning i ett bostadsområde också. Han försökte sätta dit mig och sa att jag skulle köra ut på en gångväg, men självklart så stannade jag... Jag annade att han försökte kolla mig där. Jag fick göra en u-sväng och så mycket mer hann man inte med på 45 minuter. Tränade mest växling på vägarna och att starta i backe med handbroms och koppling. Passade på att boka in tre körlektioner nästa vecka eftersom det tydligen är mycket folk som vill köra nu. Nästa vecka är även Dan tillbaka så då blir det att köra med honom istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0