Städning och tvättning står på schemat

Tiden i stallet tillbringades med att göra klart alla stallsysslorna samt att motionera Tolli litegrann. Idag tränade jag honom lite inne i longervolten. Det fick bli barbackaridning för min del och det kändes i låren kan jag säga. Shit, så jobbigt det kan vara att rida utan sadel. Vi töltade och gjorde lite lösgörande övningar vilket jag ska fortsätta med sen efter praktiken. Han är nämligen lite stel och kan nog behöva detta. Nu lär det inte bli någon ridning förrens jag har gjort min praktik som varar i hela oktober. Gud vad jag kommer att sakna ridningen. Nu ska jag ta en dusch och sen väntar en massa roliga (läs. tråkiga) aktiviteter som diskning, tvättning och städning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0