Söndag

Det ända nyttiga jag har gjort idag var den jogingrunda som jag lyckades komma ut på vid 18.30-tiden efter hockeyn och Lyxfällan. Imorgon blir det stallet en sväng och sedan lär jag fortsätta med instuderingsuppgifterna. På tisdag blir det en liten träff med gruppen som jag måste säga att jag är mycket nöjd med, jättetrevliga tjejer.

Ett litet samtal med veterinären lär det även bli eftersom Zeplin kan ha drabbats av ögoninfektion : ( Han har glegg i ögonen flera gånger om dagen så jag misstänker att det kan vara något. De andra katterna har dock inga problem med sina ögon så det känns inte som att det är något som smittar.

Till världens bästa systerdotter: Snart kommer din present : ) Din mamma kommer bli glad för hon kommer få mycket hjälp i framtiden : ) Vad det är???? Det får ni vänta och se...




Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

:) vi väntar med spänning.

2009-09-15 @ 23:53:03
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0