Regina till Sverige!

Min vän Sari från Finland kom med en underbar överraskning idag på Facebook. Regina kommer till Sverige i oktober. De kommer till Göteborg och Malmö. Tyvärr var det så snart att man inte riktigt har pengarna till detta, varken jag eller Sari. Men nästa gång...då jäklar! : ) Sari har bra kontakt med grabbarna och sa att jag kunde träffa dem om jag ville, hon har till och med berättat om mig, haha. Hon är för gullig. Riktigt kul att de kommer hit och spelar så att människor får höra lite musik från Balkan för den är helt underbar. Bara att börja spara pengar till nästa gång de kommer...



Aleksandar "Aco" Covic, gitarrist låtskrivare i Regina


Kommentarer
Postat av: nihada

Jag ska på deras konsär , :D:D:D:D min syster är deras största fan :D tråkigt att ni inte kan åka på den , blir fler gånger =)

2009-10-01 @ 22:16:16
URL: http://nihadah.blogg.se/
Postat av: nihada

Jag ska på deras konsär , :D:D:D:D min syster är deras största fan :D tråkigt att ni inte kan åka på den , blir fler gånger =)

2009-10-01 @ 22:16:25
URL: http://nihadah.blogg.se/
Postat av: Nicole

Är du säker på att det är bandet Regina och inte sångerskan Regina som kommer till Göteborg i oktober?

Bandet Regina var däremot i både Göteborg och Malmö i påskas och spelade.



Försökte hitta info men fann bara att Regina (sångerskan alltså) spelar i Göteborg den 16 okt. (tror jag att det var)



Var och vart skulle i så fall bandet Regina spela?

Synd att du missar det i så fall..



Mvh Nicole

2009-10-02 @ 23:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0