090928

Godmorgon alla morgonpigga människor ; ) Jag har redan försökt att ring min kontaktperson på Noretgården och det gick inget vidare, Tillbaka 8.45 sa rösten, så jag ska snart göra ett nytt försök. Svarar hon inte denna gång ska jag prata med en telfonist och lämna ett medelande så får människan kotakta mig istället. Såhär kan jag ju inte fortsätta. Denna förmiddag ska jag även ut till stallet för en ridtur och eftermiddagen lär tillbringas med skolböckerna, dags att sätta igång lite med fördjupningsuppgiften tänkte jag. Ikväll blir det hockey och det kan bli en spännande match när Modo möter HV71.


Ha en bra dag alla som läser detta <3

08.52: Nu fick jag tag i människan, äntligen, haha. Ska dit på fredag och få ett schema. Hon ska även visa mig runt. Skönt att man fick tag i henne tillslut, men bättre sent än aldrig. Nu blir det frukost innan jag tar bussen till stallet.


Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Så brukar det vara, svårt att få tag i folk som jobbar inom vården. Men skam den som ger sig. Hoppas du ska trivas.

2009-09-28 @ 20:28:53
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0