Ska det bli ännu en förlust för Modo ikväll...?

Detta är den stora frågan när Modo ikväll möter Timrå. Med en sistaplats och nästan bara förluster bakom sig kan det knappast gå sämre. Man måste börja göra mål och få bättre självförtroende och framförallt börja ha kul och jobba som ett lag. Sluta tjata om skadorna i truppen och fokusera på det som är bra istället. Själv så tycker jag att man ska ta hem Zacke från Sundsvall och börja visa lite kämpaglöd. Malek har inte varit bra i målet och i en match blev han utbytt efter bara några minuter. Svedberg är för ung och ska inte ha för mycket press på sig och att en sådan ung målvakt skulle klara av att storspela i ett slutspel ska man inte kräva eller hoppas för mycket på även om det inte är omöjligt. Dessutom vet alla som har sett Modo att Svedberg till och med har varit bättre än Malek, det säger väll allt? Jag har väntat länge på att Zacke ska få sitt genombrott och nu är det läge att ta hem honom tycker jag. Modo kan inte fortsätta att förlora då de halkar efter mer och mer för varje omgång, det blir en för stor uppförsbacke tillslut. Men å andra sidan så hamnar de flesta lagen i en svacka någon gång under säsongen och man får inte glömma att Modo vann de flesta av sina försäsongsmatcher. Hoppet finns alltid kvar och Modo har bra spelare. Detta är inte över och jag tror inte att Modo kommer att ge upp i första taget.




Det är nu Modofansen måste heja fram sitt lag.


Kommentarer
Postat av: Kjelle

Finns du på forumet?

2009-10-27 @ 18:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0