Sista dagen på Noretgården

Nu har fyra veckor gått och idag hade jag min sista dag inom hemtjänsten på Noretgården. Det var riktigt jobbigt att säga hej då till alla och veta att man inte ska tillbaka dit på måndag igen. M fick sin kram som jag lovade igår, haha. Han springer efter alla unga tjejer där i huset så om jag har känt mig förföljd så är det därför. Dessa fyra veckor har varit väldigt innehållsrika med mycket nya intryck, alltid har man åkt hem för dagen med ett leende och längtat till följande dag. Allt har gått så fort och eftersom jag innan praktiken var så osäker på om detta skulle passa mig är jag mer än nöjd. Att få hoppa in som vikarie blir nog tufft eftersom de redan har en hel del, men jag kommer defintivt att satsa på ett sommarjobb där. Nästa vecka blir tuff och ensam, jag kommer att sakna dem och att ha något att göra om dagarna. Nu blir det tillbaka till stallet och skolan på torsdagarna.



Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Även om de redan har många vikarier så brukar de se till att alla får jobba lite :) Om det är en bra gruppchef vill säga :) Det är bara att säga att du gärna jobbar lite än inget alls. Vikarier kan också vara sjuka eller ha hinder :)

2009-10-30 @ 16:30:53
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Fröken Viktig

Jag får testa på ditt hår sen när du kommer hem nästa gång :)

2009-10-30 @ 20:33:27
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0