Ridning på schemat

Idag är jag ledig och då står självklart ridning på schemat. Ska bli skönt att hoppa upp på hästryggen och ta en liten tur. Jag ska även ta med mig lite mat till stallkatten, det är nämligen uppdelat så att jag köper torrfoder och de som rider Steingrimur köper burkmat. På vägen hem ska jag springa in på bolaget och köpa lite vin.

Igår hade vi besök av min lärare som kom förbi för att se hur det går på Noretgården. Det värmde verkligen i hjärtat när Inger sa att det går jättebra så nu hoppas jag på lite jobb i vår samt i sommar. Blir så tomt när praktiken snart är över, man har ju blivit van vid att vara där nästan varje dag. Jag trivs så otroligt bra med allting där och hade gärna fortsatt att vara där flera dagar i veckan : ) De gamla är helt underbara...nåja de flesta i alla fall...hahaha. För någon dag sedan fick jag prova på att åka lift och så brukar jag åka elrullstol. Jag brukar bara parkera den så tro inte att jag åker runt för skojs skull.

Nu är det dags för frukost för min del och ikväll hoppas jag på tre poäng till Modo...Det går inte så bra för dem, kanske därför som det inte har skrivits så mycket om dem här på bloggen. Ibland är det även svårt att ha något att skriva om här och ibland orkar man bara inte, framförallt inte nu när man jobbar nästan varje dag.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0