Lördagkväll

Lördagkväll är nog den bästa tiden på hela veckan, en tid att slappna av och bara ta det lugnt. Igår hade jag en skön kväll och satt bara och lyssnade på musik efter Idol. Ibland är det verkligen skönt att göra ingenting. Snart väntar Dansbandskampen, alltid lika spännande att se vilka som går vidare men nytt för denna säsong är att kommer man etta två program är man klar för final. Det kan alltså inte bli som för Scotts och Larz Kristerz som gick vidare från varje gång. Nu får fler dansband chansen. Men jag måste erkänna att det inte riktigt är samma sak utan Scotts och Larz Kristerz.

Igår var jag och Åsa och hämtade spån till hästarna och jag skojar inte när jag säger att hela jag var täckt med spån, dessutom regnade det så allt fastnade i kläderna. Jag gjorde även ett försök att rida Tolli men det gick inget vidare i snön när han inte har fått vinterskor och brodar. Han kunde knappt gå när alla snö fastnade i hovarna, stackarn. Hovslagaren kommer förhoppningsvis nästa vecka. Jag hoppas att ni får en trevlig lördagkväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0