Zeplin, hemma igen : )

Jag skulle precis ge upp och vi ringde A.s mamma som skulle komma och hämta oss och kattfällan. Det är kallt och klockan är typ halv 2 på natten. Vi har varit ute i ca 4 timmar.Jag ser att katten är framme igen och går och tittar. En smäll hörs när luckan går igen. Jag vinkar till A och hans mamma och springer till fällan. Jag tittar in i den och vem ser jag om inte Zeplin. Det var han! Jag har fortfarande inte fattat det. Zeplin är hemma igen! Han är rädd men visst är det han. Det såg jag direkt. Efter precis 7 veckor så är alla tre katterna tillsammans igen. Åh, vad glad jag är.

Tack Elisabeth som ringde mig när hon såg annonsen och tack för att du gett honom mat. Dig har vi att tacka för mycket. Utan dig hade vi inte hittat honom.


Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Sv; Jag håller med dig.. Idag ser man bara kändisar delta i dessa underhållnings program, vilket inte är samma sak. :/



Haft en bra dag idag?

Puss!

2009-05-22 @ 16:07:10
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Elle

Hej! Det måste kännas underbart att kissarna äntligen har kommit hem igen efter en lång tid av väntan och oro!



=D



Trevlig helg!

2009-05-22 @ 23:11:46
URL: http://eldey.webblogg.se/garpur
Postat av: Mari

Vilken myskisse.. Jättefin!



Vad änder hos dig annars då??





Kolla gärna in våra nyheter på www.paprikastore.se

Just nu har vi dessutom FRI FRAKT!



Ha det bra!

mari

www.paprikastore.se

2009-05-24 @ 09:03:35
URL: http://paprikastore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0